Un suflet frumos-Andreea Esca

Asa o pot descrie pe Andreea Esca. Este omul pe care l-am indragit de cand ma stiu. Admiram la ea cum poate sa faca un mix perfect intre familie, prieteni, cariera si distractie. Si asta intr-un mod natural, traind autentic si gustand din toate bucuriile ce ii ies in cale.

Cum am ajuns sa o simpatizez si mai tare? Ei bine, ma fascineaza oamenii ca mine, pe care ii descopar foarte asemanatori cu personalitatea mea si am aflat cu timpul cate lucruri avem in comun: de la perfectionismul nebunesc specific zodiei noastre la agitatia care nu ne lasa sa stam locului niciun minut, ghidandu-ne dupa ideea sa nu pierdem timpul si sa nu ratam nimic, veselia si ambitia pana la epuizare, placerea de a munci, obsesia pentru tot ce este autentic romanesc (nu am da Romania pe nicio tara din lume), atasamentul fata de persoanele dragi (consideram ca familia este esentiala si avem un cult pentru pastrarea relatiilor de prietenie), amintirile din copilarie, pe care le pretuim si le catalogam ca fiind extraordinare (am manca in orice moment desertul copilariei cautand sa aiba acelasi gust de fiecare data), suntem bucuroase cand stam la taclale ore-n sir dar ne place sa stam putin si singure sub palmier cu cartea in brate pentru ca ni se face mereu dor de mare, inca mai scriem vederi si ne plac scrisorile scrise de mana, detaliile si analiza fac parte din noi, iubim oamenii si povestile lor, alegem sa purtam tricouri cu mesaje sau accesorii haioase, adoram sa facem surprize si fotografii, petrecerile nu le concepem fara dans pana dimineata, suntem singurele din gasca care nu bem alcool si suntem “maxi taxi” pentru prieteni, nicio zi fara cafea, sarmalele sunt delicioase si la miezul noptii, agitatia de Craciun ne incanta,  cadourile sunt geniale daca sunt personalizate, avem o dorinta arzatoare de a hoinari prin toata lumea, iubim aeroporturile fiindca acolo e alta lume, ne cumparam in deplasare romanale lui Marc Levy,  la New York si Paris am merge oricand, avem o pasiune pentru hoteluri speciale si apreciem ciocolatica de pe pat, facem din camera de hotel o harababura in cateva minute, ne plac restaurantele boeme, cu personalitate, cu istorie, in locurile in care ajungem cautam obiecte specifice, traditionale, suntem in orice moment conectate cu prietenii si familia, ne promitem mereu ca vom organiza o vacanta relaxanta insa sfarsim prin a face rezervari in 7 locuri in acelasi timp, credem in coincidente si in chimia dintre oameni, suntem usor incapatanate, ne consideram norocoase, suntem pline de entuziasm si stim ce conteaza cu adevarat, zambim si emotiile momentelor speciale ne fac fericite.

Acum un an, pe cand stateam infofolita in patura si sorbeam din ceaiul cu aroma de vanilie, imi trece prin minte ca au trecut fix 10 ani de cand tot strabat lumea si ca ar trebui sa ma apuc de proiectul “I love travel” (schitat de ceva vreme in minte) si ma iau sa citesc “Ce-am facut cand am tacut?”, cartea Andreei. Cum deschid cartea, zaresc pe prima pagina o fraza care suna cam asa: “Acum 10 ani…” Acesta a fost click-ul ca sa ma apuc de treaba. Momente, coincidente, oameni…asadar, Andreei trebuie sa ii multumesc candva!

Ce-am facut cand am tacut-Andreea Esca_Fotor

Apoi a fost Diana, o scriitoare romanca ce locuieste la New York, pe care am avut placerea sa o cunosc personal si ea m-a indemnat sa imi construiesc o lista de visuri in materie de calatorii. Asa a luat nastere lista mea de 111 visuri. Unul dintre ele era sa iau cina cu Andreea Esca si sa povestim despre calatorii si lucruri frumoase. Aceasta era dorinta 46.

La nici un an, am primit de ziua mea un cadou inedit: un clip in care Andreea imi ureaza “La multi ani” asteaptand sa o invit la cina. M-am bucurat foarte tare, amuzata si de complotul din spatele surprizei. Cineva m-a intrebat de ce nu am facut ceva in sensul asta daca o indrageam atat de tare. Nu stiu sa raspund la intrebare. Probabil se potriveste mai bine “Ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa ti se intample!” 😛 Consider ca e mai frumos asa, cand lucrurile se intampla intr-o oarecare “ordine”.

Alexandra si Andreea Esca

Iata-ma in urmatoarea saptamana la cina cu Andreea Esca. Am stabilit sa ne vedem dupa stiri. Ma machiam si ascultam stirile, in timp ce eram nerabdatoare sa o cunosc personal, sa stam de vorba si sa radem impreuna.

Este exact cum mi-am imaginat-o: adorabila! O persoana calda, vesela si vorbareata. Este fermecatoare, te copleseste cu zambetul ei si energia pe care o degaja prin felul ei de a fi. Sentimentul ca o stii de-o viata se imbina cu o reala placere sa o ai in preajma. Este minunata doar fiind EA!

Andreea Esca

Mi-a marturisit la plecare ca ii certific faptul ca adevaratele bucurii vin din lucrurile simple si ca acest tip de emotii o fac sa mearga mereu mai departe. Abia astept sa o revad si sa o strang in brate.

Facebook Andreea Esca

Daca sustineam ca in viata coincidentele au farmecul lor si ca toate se intampla cu un scop, acum cred si mai mult in intalniri, pentru ca “ele inseamna intotdeauna ceva!”

Autograf Andreea Esca

Andreea, iti multumesc pentru o seara excelenta! 🙂